Luxury Dreams. Sevilla

30 maart 2022 - Sevilla, Spanje

29 maart: vandaag vertrekken we met de fietsen in de kar naar vliegveld Eindhoven.
Dick en Anja brengen ons weg. De fietsen keurig ingepakt in een fietsdoos, tassen erbij en het past allemaal net precies op 1 bagagekarretje.
In Eindhoven werden we keurig geholpen en binnen een mum van tijd waren we de fietsen en de tassen kwijt op de bagagebanden.  Lekker aan de koffie en we vertrokken redelijk op tijd met het vliegtuig. Prima vlucht, af en toe een hobbeltje in de wolken... Bij aankomst even covid controle ( we hadden een spaanse qr- code) en daarna onze bagage gezocht en gevonden! Het hele zaakje weer op een bagagekarretje en eenmaal buiten regelde een behulpzame taxichauffeur een busje voor ons, dat ons keurig naar het appartement bracht waar we hartelijk ontvangen werden.
Het appartement ligt middenin de stad op loopafstand van alles.  Heerlijk luxe zo voor de eerste 3 dagen.
We beginnen goed met tapas en wijn ( spaans moet wel even wennen, wij praten engels en frans door elkaar heen...haha) en rollen daarna moe en voldaan zo ons bed in.
Morgen zetten we de fietsen in elkaar, en daarna nog lekker 2 dagen sight seeen.
Vrijdag starten we de fietstocht!

1. Antje:
    30 maart 2022
    Leuk jullie te volgen, fijne vakantie 🌞
  2. Hennie:
    31 maart 2022
    Fijne vakantie, geniet ervan… een leuk blog…. Fijn dat we mogen meegenieten.
    Jullie hebben mooi weer hoor…. Het is hier op het moment koud brrrr en morgen sneeuw zeggen ze, niks aan
    Groetjes Tijmen en Hennie
  3. Ria Rietveld:
    31 maart 2022
    Fijne start zo! Geniet van al dat moois in Sevilla en de rest. Wij genieten mee.
    Groetjes Ria en wim
  4. Judith:
    31 maart 2022
    Fijn dat alles zo vlotjes gaat! Veel plezier met sightseeing :)