Als je het niet probeert....

29 april 2022 - Cadavedo, Spanje

Zul je het niet weten....

Vrijdag 29 april
Cuderillo- Cadavedo    36.5 km
Hoogtemeters:  671  ( dit is 14x de knobbel in t Harde op en neer. Dus vergis je niet!
Weer: bij vertrek zonning, 12 graden. Werd onderweg steeds bewolkter en frisser. Lijkt wel of we in een wolk terechtgekomen zijn, dus warme kleren aan!
Slaapplek fiets: in voorraadhok hotel tussen de sinasappels en de biervaten.

Lieve allemaal,
Gisteren was een heerlijke relaxte dag in Cuderillo! ( zie filmpje)Een prachtige plek om jarig te zijn. We hebben erg genoten hier!Allemaal bedankt voor de felicitaties.

Vanmorgen maar weer de wekker op 07.00. We fietsen geen grote afstand vandaag. Toch zijn we nog wat onder de indruk van de vorige dag dat we gefietst hebben met al die hoogtes. Poeh, we weten onderweg ook echt niet wat we tegenkomen, dus daarom maar even rustig aan de komende week.
De fietsen moesten weer naar beneden gesjouwd en de bagage ook. Wij hoeven echt niet meer naar de sportschool...
We ontbijten aan de haven ( bordje met 4 zoete broodjes) en daarna fietsten we het dorp uit.
Gelukkig was er nog een andere weg dan waar we het dorp in kwamen. Dat is zo steil naar boven, dat lukte ons echt niet om daar naar boven te fietsen. Deze weg loopt om het dorp heen , is wat langer maar minder steil. Dat gaat beter en we heisteren onszelf omhoog.  Mooie uitzichten over zee! Prachtige kust hier!
Verder fietsen we over een rustige weg door de heuvels, het gaat op en neer en we fietsen een eind boven de zee.  Heel af en toe kunnen we er een glimp van opvangen, zee en lucht lopen in elkaar over, het is wat heiïg.
Na een paar uurtjes stoppen we bij een barretje en eten daar een stokbroodje ham/ kaas. We hebben alweer trek na die zoete broodjes van vanmorgen !
Vroeg in de middag komen we aan bij het hotel. Hotel met uitzicht op de kliffen en de zee. Straks gaan we even een mooie wandeling erheen maken.

Lieve groet, Gerrit en Maureen

1. Hennie:
    29 april 2022
    Prachtige omgeving mooie foto’s
  2. Evert-Jan en Ans:
    30 april 2022
    Ziet er prachtig uit daar. Veel plezier nog.